0 items
Selecteer een pagina

Veelgestelde vragen

Webshop

Moet ik een account aanmaken voordat ik een bestelling kan plaatsen?

Ja, indien je een account aanmaakt op onze website kan jij genieten van persoonlijke aanbiedingen, vind je jouw bestelling terug onder ‘jouw bestellingen’ en kun je jouw bestelling gemakkelijk volgen via het Track&Trace portaal. Je kunt gemakkelijk jouw gegevens aanpassen en wij kunnen jou beter van dienst zijn. In de nabije toekomst kan je hier ook gemakkelijk een retour indienen.

Hoe start ik een offerte traject?

Dit kan op twee manieren:

1: Indien je beschikbare producten in je winkelmandje hebt gezet, kun je boven de betaalopties kiezen voor de knop “Offerte aanvragen”. De producten in je winkelmandje worden toegevoegd aan het offertetraject, je vult je gegevens in en verzend gemakkelijk je aanvraag naar ons sales team. Zij nemen vervolgens persoonlijk contact met je op. 

2: Wanneer een product wel voorradig is, maar niet via de webshop besteld kan worden staat er: “Prijs op aanvraag”. Je kan deze producten bekijken, maar niet in je winkelmandje zetten. Dit betreffen namelijk maatwerk producten waar ons sales team je graag verder bij helpt. Je kunt op het product klikken en bij het product kan je vervolgens op de knop “Offerte opvragen voor dit product”. Indien je geen mailapplicatie hebt kun je een mail sturen naar verkoop@broadcastpartners.nl met het artikelnummer. Zij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

 

Kan ik een product met levertijd gewoon bestellen?

Ja een product met een levertijd is gewoon te bestellen. Het sales team neemt contact met je op over de levertijd en houd je op de hoogte van eventuele wijzigingen. Ook deze producten zijn eventueel toe te voegen aan een offertetraject.

Ik ben op zoek naar een specifiek product, maar ik kan het niet vinden, met wie kan ik contact opnemen?

Ondanks dat een product niet op de site staat, kunnen wij je altijd helpen met specifieke vragen. Het sales team is je graag van dienst, bel naar ons algemene nummer en vraag naar Jean-Paul (0115-68 35 55) of mail naar verkoop@broadcastpartners.nl

Ik ben op zoek naar een inrichting voor een radio studio, waar vind ik deze?

Op de volgende pagina kun je meer vinden over het inrichten van een radio studio : Studio’s

Werken bij Broadcast Partners

Hoe verzend ik een sollicitatie?

Dit kan je op verschillende manieren doen:

1: Verzend je sollicitatie zoals jij dat wilt naar sollicitaties@broadcastpartners.nl

2: In een vacature kan je onderaan de pagina een sollicitatie uploaden. Voeg gelijk je CV en eventueel motivatiebrief bij voor het gemak! Je kan ook (indien je deze hebt) je LinkedIn profiel meesturen. Heb jij geen CV, motivatiebrief of een LinkedIn profiel? Geen zorgen, geef ons een belletje en dan plannen we een persoonlijk gesprek in! Natuurlijk met een kopje koffie..

3: Onder het kopje teams vind je onze openstaande vacatures voor de desbetreffende afdeling, maar ook de open sollicitaties. Via deze vacatures kun je ook je sollicitatie insturen. 

4: Ook onderaan de pagina kun je een sollicitatie uploaden. Heb je vragen over een sollicitatie of wil je een andere vraag stellen over werken bij Broadcast Partners? Wist je dat je gemakkelijk je vraag kan stellen via de app? App onze HR telefoon: +31 6 38 70 65 60 en stel je vraag.

Er staat geen vacature binnen mijn vakgebied open, wat kan ik doen?

Staat jouw gewenste vacature er niet bij? Je kunt dan een open sollicitatie insturen via de open sollicitaties onder de afdelingen op de ‘Werken bij’ pagina, of je mailt je open sollicitatie naar sollicitaties@broadcastpartners.nl 

Kan ik stage lopen bij Broadcast Partners?

Ja, wij hebben veel mogelijkheden om stage te lopen binnen ons bedrijf. Onder de teams vind je de open stage vacatures voor MBO en HBO/WO. Heb jij een ander verzoek? Je kunt dan gemakkelijk contact opnemen via sollicitaties@broadcastpartners.nl of app naar onze HR telefoon +31 6 38 70 65 60

Hoe kom ik meer te weten over de teams binnen Broadcast Partners?

Op de ‘Werken bij’ pagina vind je meer informatie over (de naam zegt het al) werken bij Broadcast Partners. Lees de verhalen van onze collega’s om erachter te komen of jij binnen onze organisatie past. Ook kan je door ‘Onze teams’ klikken en ontdekken wat wij hier doen. We praten ook graag persoonlijk met je bij, je mag altijd bellen voor een kopje koffie!

Support

Waar kan ik terecht met mijn support vragen?

Voor vragen kun je bellen naar +31 115 683 589. Je wordt dan doorverbonden met support.
Wij zijn te bereiken van maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 17:00 uur

Je kan ook gebruik maken van onze support pagina : Support

Broadcast Partners