De dagen op de marketing afdeling vliegen voorbij. Als een spin in het web houd ik mijzelf bezig met de webshop, branding, nieuwsbrieven, acties, social media en nog veel meer.
Wie ben ik
In mijn vrije tijd ben ik vaak in de natuur te vinden met mijn man, honden of paard. Ik ben graag creatief bezig én houd van een gezellig avondje met vriendinnen en vrienden. In 2016 heb ik mijn hbo diploma gehaald in Bedrijfskunde, maar ik wilde mijzelf graag verder ontwikkelen. Ik ben daarom na mijn hbo verder gegaan aan de Universiteit van Antwerpen voor een Master of Science in de bedrijfskunde. In beide studies kwam het vak Marketing aan bod, een onderwerp waar je óók je creatieve kant in kwijt kan. Zodoende heb ik na een aantal jaar in de Verzekeringswereld toch gekozen voor een creatievere baan als Marketeer.
Groeien naar een rol die bij je past
In 2020 kwam ik een HR medewerker van Broadcast Partners tegen op de zeedijk van Terneuzen. In mijn toenmalige baan als online marketeer zat ik niet op mijn plek en haar kende ik vanuit mijn tijd als projectmedewerker binnen de verzekeringen. We raakten aan de praat en voor ik het wist werd ik uitgenodigd voor een kennismaking bij Broadcast Partners. Het was een heel open gesprek en dat gaf me een positief gevoel. Ik begon als Online Marketeer bij Broadcast Partners. Ondanks de coronatijd voelde ik mij gelijk welkom en vond ik dat er een heel fijne sfeer hing onder de medewerkers. De marketing binnen Broadcast Partners stond op een laag pitje en ik kreeg de kans om een nieuwe strategie op te bouwen. Aan de cijfers zagen we dat de persoonlijke benadering zijn vruchten af wierp. Het marketing team werd daarom uitgebreid en samen werken we hard aan nog meer nieuwe ontwikkelingen. Tegelijkertijd kreeg en krijg ik de kans om mijzelf te ontwikkelen aan de hand van cursussen en persoonlijke gesprekken. Langzaam en gecontroleerd groei ik in een andere rol en dat voelt heel erg vertrouwd. Het lijkt op een verkooppraatje, maar ik heb mijzelf nog nooit zo op mijn plek gevoeld binnen een bedrijf.
DNA van een Broadcast Partner
Je kunt hier écht jezelf zijn. In dit bedrijf werken zoveel verschillende mensen, maar toch zijn we één grote hechte groep. Dat vind ik het mooist aan Broadcast Partners. Je collega’s helpen je waar nodig én staan voor je klaar wanneer je een vraag hebt. Zo kon ik gemakkelijk mijn weg vinden, aangezien je als marketeer met elke afdeling in contact komt. De vriendelijkheid, de vrijheid om je eigen ideeën te delen en de samenhorigheid zijn voor mij écht de belangrijkste aspecten binnen deze organisatie.
Het nummer waar de radio van Manon harder voor gaat
Deze website gebruikt cookies om u de beste ervaring met onze website te geven. Cookies worden in de browser opgeslagen en helpt ons team om onze website te optimaliseren en te verbeteren. Lees onze Privacyverklaring voor meer informatie.
Strikt functionele cookies
Deze cookies zijn nodig om je voorkeuren voor de cookie instellingen op te slaan.
Als je dit uitzet, kunnen we je voorkeuren voor cookies niet opslaan. Dat betekent dat u deze melding elke keer krijgt als u de website bezoekt.
Externe Cookies
Deze website maakt gebruikt van Google Analytics om anonieme informatie te verzamelen, zoals de hoeveelheid bezoekers. Deze cookies helpen ons enorm om onze website te verbeteren.
Zet de Strikt Noodzakelijke Cookies aan om uw voorkeuren op te slaan.
Additionele Cookies
Deze site gebruikt de volgende aanvullende cookies:
Zet de Strikt Noodzakelijke Cookies aan om uw voorkeuren op te slaan.