Wat is vereist?

  • Aantoonbaar MBO+ werk- en denkniveau
  • Werkervaring als facilitair manager of in soortgelijke ondersteunende functies
  • Rijbewijs B
  • Uitstekende beheersing Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Proactief, doortastend en excellente onderhandelingstechnieken
  • Je werkt goed zelfstandig én in teamverband
  • Oplossingsgericht en beslissingsvaardig
  • Je bent van nature gestructureerd en accuraat

Wat krijg je?

  • Een salaris dat goed past bij je kennis en ervaring
  • 36-40 urige werkweek
  • Pensioenopbouw
  • 24 vakantiedagen
  • Vakantietoeslag jaarlijks 8%
  • Tegemoetkoming reiskosten en Westerscheldetunnel (t-tag)
  • Ruime mogelijkheid voor ontwikkeling binnen ons innovatieve vakgebied
  • Een werkplek in hartje Terneuzen
  • Hoge mate van vrijheid en eigen verantwoordelijkheid

Wat doe je?

  • Verzorgen van toegangsaanvragen en verkrijgen toegang tot sites voor collega's
  • Beheren en aanvragen toegangspassen, sleutels en trainingen
  • Zoeken, onderhandelen en contracteren van geschikte uitzendlocaties
  • Beheren; verlengen, opzeggen of aanpassen van huurcontracten
  • Overleg plegen met frequentiebeheer en Engineering over invulling sites
  • Uitvoeren van surveys ten behoeve van de geschiktheid van beoogde sites
  • Verzorgen van de kick-off meetings op opstellocatie voor start van een project
  • Initiëren en verzorgen van rapportages m.b.t. beschikbaarheid van zendernetwerk
  • Up-to-date houden van ons siteboek
     

Vacature      

In deze functie ben je verantwoordelijk voor het beheer van alle opstelplaatsen (sites) in gebruik. Op een proactieve manier coördineer je alle zaken die gerelateerd zijn aan huurcontracten, verstrekken van toegang en het genereren van de beste locaties voor het opstellen van ons netwerkapparatuur. Je zoekt potentieel geschikte uitzendlocaties en voert overleg met technisch en juridisch management. Je overlegt en onderhandelt met interne en externe partijen voor de ultieme invulling van ons site management. In deze onderhandelingen ben je doortastend en houd je je aan de voorschriften op gebied van kwaliteit, veiligheid en milieu. Ook het maken van rapportages over de functionaliteit van ons netwerk op de verschillende sites, is een belangrijk onderdeel van deze functie. Je signaleert knelpunten en je weet daarin tijdig en adequaat te handelen naar een oplossing in overleg met management en directie. Kortom: Jij bent de persoon die het regelt met onze organisatie voor onze organisatie!
 

Werken bij Broadcast Partners

  • We hebben kantoren in Terneuzen en Hilversum
  • 20% binnen onze organisatie is vrouw80% is man
  • De gemiddelde leeftijd ligt rond de 40 jaar
  • We hebben momenteel 70 medewerkers
  • Wij hebben klanten in meerdere landen
  • We hebben goede thuiswerkmogelijkheden

 

Broadcast Partners bestaat sinds 1979 en heeft als meest in het oog springende activiteit de FM- en DAB- zenderparken van alle grote radiostations in Nederland en Vlaanderen, zoals Radio 538, VRT, Q-Music en de NPO. Daarnaast levert Broadcast Partners omroeptechniek in vele andere landen en heeft het bedrijf een R&D afdeling die trendsettende producten voor radio en internetmedia ontwikkelt. Deze nieuwe cloud- en webbased producten zijn in gebruik bij diverse opdrachtgevers waaronder VRT in Vlaanderen. Een indruk van deze producten is te krijgen door 1 van onze product- websites te bezoeken. Je krijgt in de functie te maken met veel gespecialiseerde techniek en commercieel en technisch uitdagende projecten. Broadcast Partners is een informele en platte organisatie waar waarde gehecht wordt aan een praktische, oplossingsgerichte en adequate invulling van zaken.

 

Together with you, we make radio happen!

Interesse?

Stuur je cv met motivatiebrief naar sollicitaties@broadcastpartners.nl. Heb je vragen of opmerkingen naar aanleiding van deze vacature dan horen wij het graag. Je kunt ons bereiken op +31 115 – 683 555. Kijk voor ons volledige bedrijfsprofiel op www.broadcastpartners.nl.

We zien je sollicitatie met belangstelling tegemoet!