Medewerker debiteurenadministratie (Tijdelijk)

Standplaats: Terneuzen

Laat jij met de juiste aanpak onze debiteuren sneller betalen?

Je takenpakket

  • Verzamelen, sorteren en coderen van administratieve gegevens
  • Opstellen van (credit)facturen
  • Verzenden van facturen
  • Opsporen en oplossen van onregelmatigheden in betalingen en betalingsverschillen
  • Controleren van facturen
  • Versturen van herinneringen en aanmaningen
  • Onderhouden van contact met debiteuren
  • Behandelen van correctieverzoeken
  • Verzorgen van de juiste afhandeling van verrekeningen en teruggaven
  • Rapporteren aan management en directie over openstaande posten en debiteuren
  • Ondersteunen van de administratieve afdeling in beantwoorden telefoon en e-mail.

Jouw profiel

  • Aantoonbaar MBO werk- en denkniveau
  • Ervaring met debiteurenadministratie
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal
  • Goede communicatieve vaardigheden
  • Je bent verantwoordelijk en secuur
  • Je bent administratief goed onderlegd

Wij bieden jou

  • Een salaris dat goed past bij je kennis en ervaring
  • 24 tot 40-urige werkweek
  • Pensioenopbouw
  • 24 vakantiedagen
  • 8% vakantietoeslag
  • Tegemoetkoming reiskosten en Westerscheldetunnel (t-tag)
  • Ruime mogelijkheid voor ontwikkeling
  • Hoge mate van vrijheid en eigen verantwoordelijkheid
  • Een team van leuke collega’s om mee samen te werken
     

Vacature     

In deze verantwoordelijke rol heb je alle debiteuren van onze verschillende werkmaatschappijen in het vizier. Je ziet er op toe dat alle klanten aan hun betalingsverplichting voldoen en onderhoudt met hen hierover contact. Het is in deze positie belangrijk dat je zaken overziet en werkzaamheden zelfstandig uit kunt voeren. Je dient initiatief te nemen en nauwkeurig de zaken onder controle te houden. Op onze administratieve afdeling werk je in een dynamisch en collegiaal team. Je ondersteunt de collega’s van het secretariaat in het beantwoorden van de telefoon, het opstellen van offertes en het beantwoorden van de mail.

Werken bij Broadcast Partners

  • We hebben ons hoofdkantoor in Terneuzen
  • Onze nevenvestiging grenst aan het mediapark in Hilversum
  • Ongeveer 20% binnen onze organisatie is vrouw, 80% is man
  • De gemiddelde leeftijd ligt rond de 40 jaar
  • We hebben momenteel 70 medewerkers
  • Op de werkvloer hebben we een casual dresscode
  • Wij hebben klanten in meerdere landen
  • We hebben goede mogelijkheden om te werken op afstand

 

Broadcast Partners bestaat sinds 1979 en heeft als meest in het oog springende activiteit de FM- en DAB- zenderparken van alle grote radiostations in Nederland en Vlaanderen, zoals Radio 538, VRT, Q-Music en de NPO. Daarnaast levert Broadcast Partners omroeptechniek in vele andere landen en heeft het bedrijf een R&D afdeling die trendsettende producten voor radio en internetmedia ontwikkelt. Veel gespecialiseerde techniek en commercieel en technisch uitdagende projecten. Broadcast Partners is een informele en platte organisatie waar waarde gehecht wordt aan een praktische, oplossingsgerichte en adequate invulling van zaken.

 

Together with you, we make radio happen!

 

Interesse?

Stuur je profiel naar sollicitaties@broadcastpartners.nl. Heb je vragen of opmerkingen naar aanleiding van deze vacature dan horen wij het graag. Je kunt ons bereiken op +31 115 – 683 555. Kijk voor ons volledige bedrijfsprofiel op www.broadcastpartners.nl.

We zien je sollicitatie met belangstelling tegemoet!