Financial Controller

Wat is vereist?

  • HBO/WO opleiding in financiële richting
  • Minimaal 5 jaar werkervaring als accountant, financieel adviseur of financial controller
  • Goede kennis van Excel en ERP. Kennis IFRS (16) is een pré
  • Juiste prioriteiten stellen, proactief, problemen signaleren en oplossen
  • Uitstekende beheersing Nederlands en Engels
  • Analytisch, adviesvaardig en je staat sterk in je schoenen
  • Extravert en grote mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheid

Wat krijg je?

  • € 3500 - € 4500 bruto p/m (afhankelijk van ervaring)
  • 36 tot 40-urige werkweek
  • Pensioenopbouw
  • 24 vakantiedagen
  • Tegemoetkoming reiskosten en Westerscheldetunnel (t-tag)
  • Ruime mogelijkheid voor ontwikkeling binnen het vakgebied
  • Hoge mate van vrijheid en eigen verantwoordelijkheid
  • Laptop en telefoon

Wat doe je?

  • Verzorgen van interne rapportages en advies
  • Verzorgen van externe rapportages met bijbehorende verplichtingen
  • Opstellen van forecasts
  • Voorraad analyse met data verwerken en verbinden
  • Opvolgen vraagstukken vanuit organisatie
  • Administreren en notuleren

Vacature

Als financial controller bij Broadcast Partners zorg je voor een verantwoorde aanpak op het gebied van financiën en bedrijfsvoering. In deze functie is structuur en een helicopterview onmisbaar. Je analyseert financiële informatie en stelt aan de hand daarvan interne en externe rapportages op. Het team administratie waarbinnen je actief bent bestaat uit 11 medewerkers. Voor de gehele organisatie ben je (mede) het aanspreekpunt bij vragen over financieel-economische en fiscale zaken.

Je draagt zorg voor de afstemming van financiële zaken en volgt de acties en vragen op die voortvloeien uit de maandrapportages en overige rapporten. Je geeft de organisatie actief en proactief advies over resultaten, cashflow en rapportages. Wat is er de voorgaande maand gebeurd en wat is de forecast voor de komende maanden?

Waar het financiële vraagstukken betreft treed je op als sparringpartner voor de afdeling boekhouding en personeelszaken.

Daarnaast werk je diverse analyses uit ten aanzien van bijvoorbeeld voorraad en activa. Je bent naar aanleiding daarvan in staat om data te verwerken en logische verbanden te leggen.

In deze functie ben je succesvol wanneer je geheel zelfstandig problemen signaleert, hierover tijdig communiceert en de zaken zelfstandig en/of gezamenlijk met je collega's regelt. Het levelen binnen de verschillende divisies van de organisatie gaat je gemakkelijk af en het proces van consolidaties, treasury en cash flow management kent voor jou geen geheimen. Je bent van nature nuchter, sociaal en logisch nadenken zit in je aard.

Werken bij Broadcast Partners

  • We hebben kantoren in Terneuzen en Hilversum, deze functie betreft standplaats Terneuzen
  • 20% binnen onze organisatie is vrouw, 80% is man
  • De gemiddelde leeftijd ligt rond de 40 jaar
  • We hebben momenteel 70 medewerkers
  • Op de werkvloer hebben we een casual dresscode
  • Wij hebben klanten in meerdere landen
  • We hebben thuiswerkmogelijkheden

Broadcast Partners bestaat sinds 1979 en heeft als meest in het oog springende activiteit de FM- en DAB- zenderparken van alle grote radiostations in Nederland en Vlaanderen, zoals Radio 538, VRT, Q-Music en de NPO. Daarnaast levert Broadcast Partners omroeptechniek in vele andere landen en heeft het bedrijf een R&D afdeling die trendsettende producten voor radio en internetmedia ontwikkelt. Veel gespecialiseerde techniek en commercieel en technisch uitdagende projecten.
Broadcast Partners is een informele en platte organisatie waar waarde gehecht wordt aan een praktische, oplossingsgerichte en adequate invulling van zaken.

Zonder jou, geen radio!

Interesse?

Stuur je cv met motivatiebrief naar sollicitaties@broadcastpartners.nl. Heb je vragen of opmerkingen naar aanleiding van deze vacature dan horen wij het graag. Je kunt ons bereiken op +31 115 – 683 555. Kijk voor ons volledige bedrijfsprofiel op www.broadcastpartners.nl.

We zien je sollicitatie met belangstelling tegemoet!